domingo, 6 de octubre de 2019

VENÇUT


La història de la meua vida hauria d'haver sigut la d'algú que ho va tindre tot en contra però va guanyar. La pellícula de la meua existència hauria d'haver-se nodrit d'un grup de valents que em donara suport. La narració dels meus fets hauria d'haver sigut la d'algú que va lluitar contra el poder corrupte i va véncer. No obstant això, els resultats han sigut ben diferents. Pense en això mentre lluite contra les ombres a la vora del mar; aqueixa massa antiga i sàvia que ve a rescatar-me en els meus moments de sotsobre. No obstant això aquesta nit només trobe foscor i una immensa impotència. Estic completament només i he estat només en una lluita sense quarter en la qual sempre guanyen els dolents.

Els meus pensaments malalts es llisquen per aquestes ribes en silenci per a arribar a l'avinguda del Mediterrani per la qual tant passeig. Al fons, veig un carreró que dona una ermita, la mateixa on es resa per l'ànima dels mariners morts que van perir en alta mar. Aquesta nit em detinc i eleve una oració per la meua ànima. La meua pregària es creua amb el lament d'un mariner perdut entre les ombres indiferents. 

Després caminant  de camí a casa pense que la causa de l'odi que em professen té a veure amb l'enveja. Un sentiment brutal que es porta per davant. En el fons, crec, admiren els meus collons per haver portat la meua lluita fins a les últimes conseqüències. Eleve la meua vista al cel i darrere d'un núvol errabunda apareix la lluna. Convers amb ella una estona fins que dels meus llavis sorgeix una vella cançó de Buddy Holly. Un tema que aquests crancs de riu no entendran mai.  Arribe a casa i en asseure'm tinc la sensació de ser un cadàver.

¿Podré ressuscitar?

 "Breakin' rocks in the hot sun
I fought the law and the law won
I fought the law and the law won
I needed the money 'cause I had none
I fought the law and the law won
I fought the law and the law won
I miss my baby and I feel so bad
I guess my race is run
She's the best girl I've ever had
I fought the law and the law won
I fought the law and the law won
Robbin' people with a six gun
I fought the law and the law won"


Sergio Calle Llorens

No hay comentarios:

Publicar un comentario