martes, 8 de diciembre de 2015

BONA SORT

He passat la vida buscant un partit politic, sense trovar-ho, per descompatat.  He passat la meva existencia tractant de trobar companys d´armes i, haig d`agegir, que també he fracassat en aixo. He perdut el temps intentant acontentar quan, estava molt més acontento sent jo mateix. El meu lloc es el mediterraní. El meu refugi la casa des d`on ho contemplo.

Si parlo en la meva llengua prohibida, sóc un traidor. Si defenso a Espanya, m´acusen de ser un fatxa perillós. Si ataco a la corrupçio andalusa em converteixo indefectiblement, en un ésser al que fer callar. Potser em quedi la satisfaçió de ser independent peró començo a estar fart de tot.

En quaselvo cas, ja queda poc per a nadal on repassaré, una vegada més, els buits. Buits d´aquells ser estimats que es van anar. Una oportunitat única per llegir al costat del foc i gaudir dels quals han quedat. Una ocasió per enterrar, i definitivament, un any ardu i difícil. I arribará el gener amb la seva lluna blanca que és, per cert, la més clara de l´any. Aquesta que converteix el paisatge en un somni. I pasejaré el costat d`aquestes tápies blanqes que semblen més blanques sota la llum de la lluna. I caminaré al costat d´aquestes masses arbóries properes a casa, moltes grácies Déu, amb un cel estevellat sense rastre d´aquests núvols errabundes. I recordaré a aquests pintors de lluna. I ascoltaré a los musics que tan apreciaven els rajos de plata del nostre benvolgut satélit. I per llavors, sap vosté, hauré desaparegut per sempre.

Bona Sort


Sergio Calle Llorens

No hay comentarios:

Publicar un comentario